Ako znanost opišemo kao generiranje znanja na temelju istraživanja i objašnjavanja utvrđenih činjenica i pojava, a kreativnost kao stvaranje (ne)materijalnih dobara koja imaju i umjetničku vrijednost, tada se može steći dojam da su to dva potpuno različita pojma. Ipak, ova znanstvena studija povezala ih je na najbolji mogući način, pokazavši da znanstveni metodološki okvir i njegova primjena dovode do spoznaja koje ne samo da promiču kulturu i kreativnu industriju već ih i pretvaraju u katalizator ukupnoga gospodarskog i društvenog razvoja nekog prostora i vremena.
Autorice analizi sektora kreativne industrije prilaze s ciljem stvaranje kreativne klase, čije će se sposobnosti usmjeriti na izgradnju vlastitog modela organiziranja kreativne industrije. Kombinirajući kvantitativne i kvalitativne pristupe, autorice predlažu novu metodologiju za strateško promišljanje o kreativnoj industriji. Knjiga je korisna mladima, stručnjacima i donositeljima odluka, odnosno pojedincima koji će u budućnosti krojiti (ili već kroje) kreativnu industriju grada Osijeka.